Ofte stilte spørsmål

Hvor er pakken min?
Du kan spore hvor pakken din er ved å følge lenken i leveringsbekreftelsen du har mottatt fra oss på e-post. Vi gjør oppmerksom på at det er begrenset sporing på pakke i postkassen. Vi anbefaler at du bruker Posten sin app for å følge alle forsendelser til deg.

Hva koster frakten?
Hos oss får du gratis frakt ved bestilling over 300,- ellers koster det 45,- med pakke i postkassen.
Pakke til hentested er gratis ved kjøp over 499,- ellers koster det 75,-.
Hjemlevering er gratis ved kjøp over 1.500,-, ellers koster det 99,-.

Hvorfor har jeg fått flere leveringsbekreftelser?
Hvis du har bestilt flere produkter kan det hende at bestillingen din blir splittet og sendt fra 2 ulike lager. Da vil du motta bestillingen din i 2 ulike forsendelser.

Må jeg betale toll?
Nei du må ikke betale toll på varene du har bestilt. Koch Parfymeri er en norsk nettbutikk og vi har vårt lager i Stavanger.

Hvor lang er leveringstiden?
Vi sender de fleste pakker innen 24 timer på virkedager. Leveringstid avhenger av hvilken fraktmetode du har valgt.

Pakke i postkassen tar normalt 2-5 dager
Pakke til hentested tar normalt 1-4 dager
Hjemlevering på døren tar normalt 1-3 dager

Vi bruker Posten for alle forsendelser.

Kan jeg hente varene jeg har bestilt i butikk?
Ja du kan velge "Hent i butikk" i kassen når du bestiller og hente bestillingen din i vår butikk i Stavanger sentrum eller på Kvadrat kjøpesenter.

Når er bestillingen min klar for henting?
Klikk og hent bestillinger er normalt klar for henting mellom 30 minutter og 2 timer etter bestilling i åpningstid.
Du vil få beskjed på e-post når bestillingen din er klar for henting. Vennligst ta med ordrebekreftelse og legitimasjon ved henting.

Jeg får ikke opp "Hent i butikk" som alternativ i kassen
Hent i butikk vil kun være tilgjengelig som et valg hvis alle varene du har i handlekurven din er tilgjengelige i lagerbeholdningen til butikken du ønsker å hente i.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg benytte?
Du kan betale med alle kort, Klarna, Vipps, Apple Pay og PayPal i vår nettbutikk.

Jeg ønsker å endre eller kansellere bestillingen min
Ta kontakt med oss så snart som mulig på chat eller e-post så skal vi hjelpe deg med dette. Hvis bestillingen ikke er sendt fra vårt lager kan vi hjelpe deg med endring.

Jeg ønsker å bestille et produkt som ikke ligger i nettbutikken
Vi har ikke hele sortimentet vårt for salg i nettbutikken enda. Hvis det er et produkt vi selger i butikk men ikke på nett, kan vi hjelpe deg å sette opp en bestilling på dette. Kontakt oss på chat eller e-post.

Jeg har et spørsmål til fakturaen jeg har mottatt fra Klarna
Alle spørsmål som gjelder faktura og betalinger til Klarna må rettes til Klarnas kundeservice på www.klarna.no. For å ha best oversikt anbefaler vi deg å bruke Klarnas app.

Jeg ønsker å returnere bestillingen min
Det skal vi selvfølgelig hjelpe deg med! Se mer på vår side for angrerett og retur.

Jeg har hatt en allergisk reaksjon på et produkt
Hvis du har opplevd en allergisk reaksjon på et produkt tar du kontakt med oss på chat eller e-post så vil vi hjelpe deg videre. Send oss gjerne informasjon om hvilket produkt det gjelder, hva slags reaksjon du har hatt og send gjerne med bilde om mulig.

Det er noe galt med produktet jeg har kjøpt. Hva gjør jeg?
Hvis du opplever en feil eller defekt med et produkt du har kjøpt hos oss, ta kontakt med oss på chat eller e-post så vil vi hjelpe deg videre. Send gjerne med bilde som viser feilen på produktet.

Selger dere gavekort?
Ja vi selger gavekort både til bruk i nettbutikken vår og i våre fysiske butikker. Kjøp gavekort på denne siden.

Hvorfor kan jeg ikke se prisene på Biologique Recherche?
For å kunne kjøpe og se priser på produkter i Biologique Recherche må du logge inn / lage en konto hos oss. Biologique Recherche pålegger alle autoriserte forhandlere i hele verden å skjule prisene på nett. Hvis du ser en nettbutikk som selger Biologique Recherche med synlige priser er dette ikke en autorisert forhandler og mest sannynlig uekte produkter.

Produktet jeg vil kjøpe er utsolgt
Vi beklager at vi ikke har produktet du ønsker å kjøpe på lager akkurat nå. På produktsiden kan du registrere e-postadressen din, og da vil du få beskjed med en gang produktet er tilbake på lager.

Kan dere sende meg prøver?
Vi sender ikke ut prøver gratis. Om det er et spesielt produkt du ønsker prøve på, kan du skrive dette i kommentarfeltet på din bestilling, så vil vi sende med denne prøven om vi har den på lager. Vi har veldig varierende og begrenset utvalg av prøver, derfor er det ikke alltid vi har mulighet for å oppfylle alle ønsker.