Angrerett og retur

RETUR
Du har 14 dagers åpent kjøp når du handler i vår nettbutikk (gjelder ikke ved kjøp i butikk), fra datoen du mottar din bestilling (jf. Angrerettloven § 21). For å gjennomføre en retur kontakter du kundeservice på e-post som vil sende deg et returskjema og returetikett. Du kan også benytte standard angrerettskjema som fulgte med i ordrebekreftelsen du har mottatt på e-post.
Returgebyr på kr 39,- trekkes fra på retur av bestillinger under 1000,-.

Du har selv ansvar for å kontrollere leveransen og se at produktene er uskadet når du mottar pakken. Ved eventuelle feil eller problemer med bestillingen må du ta kontakt med kundeservice snarest på e-post: kundeservice@koch-parfymerier.no

Produktet må være uåpnet og i originalforpakning med forsegling og kan ikke være ødelagt eller skadet for å kunne få godkjent retur.

Vi behandler alle returer fortløpende. Ved godkjent retur vil vi tilbakebetale beløpet (minus evt. returgebyr) til betalingsmetoden du brukte ved bestilling.

REKLAMASJON OG ALLERGISK REAKSJON
Dersom du har en reklamasjon på et produkt kjøpt i vår nettbutikk, eller du har opplevd en allergisk reaksjon, vennligst kontakt kundeservice på e-post så vil vi hjelpe deg videre.

VARER KJØPT I VÅRE BUTIKKER
Produkter du har kjøpt i våre fysiske butikker kan byttes mot andre varer eller tilgodelapp i våre butikker. For å kunne bytte må du ha med kvittering eller byttelapp. Produktet må være uåpnet og i originalforpakning med forsegling og kan ikke være ødelagt eller skadet.
Vi gjør oppmerksom på at det er begrenset bytteperiode for julegaver og gavesett. Se frist på kvittering. Salgsvarer og utgåtte varer byttes ikke.